ΕκδηλώσειςΜαθητέςΣχολική Ζωή

Στο 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου τέλεσε τον Αγιασμό ο Μητροπολίτης Αργολίδας

Αγιασμός για το νέο σχολικό έτος τελέστηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου από τον Μητροπολίτη Αργολίδας Νεκτάριο την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022.

Στην τελετή του αγιασμού παρευρέθηκαν ο βουλευτής Αργολίδας Γιάννης Ανδριανός, ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας Δημήτρης Σχοινοχωρίτης ο Δήμαρχος Ναυπλίου Δημήτρης Κωστούρος, η πρόεδρος των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου Ναυπλιέων Μαρία Ράλλη, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βασίλειος Πολύδωρας, ο Διευθυντής του σχολείου Γεώργιος Κρεμύδας, οι καθηγητές και φυσικά οι μαθητές του σχολείου.

Όλοι καλωσόρισαν τους μαθητές και τους ευχήθηκαν καλή σχολική χρονιά.

Νέα σχολική χρονιά