Μήνυμα ζωής από το 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου: Δυναμική συμμετοχή σε εθελοντική αιμοδοσία
Με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείου, εθελοντική
Διαβάστε περισσότερα