Αγιασμός 1ου ΕΠΑΛ Ναυπλίου Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020
Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 8.30 π.μ. με τα κανονικά δρομολόγια του ΚΤΕΛ από όλες τις περιοχές δωρεάν.
Οι μαθητές θα φορούν υποχρεωτικά μάσκα στο λεωφορείο και στο σχολείο.
Την ίδια ημέρα μετά την τελετή του αγιασμού θα διανεμηθούν τα βιβλία και το πρόγραμμα μαθημάτων.
Η αναχώρηση από το σχολείο θα γίνει με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ.
