Ευχαριστήριο για το 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου από το Φιλόπτωχο Ταμείο Ευαγγελιστρίας
Αισθανόμαστε την ανάγκη και την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε εσάς τους λειτουργούς της εκπαίδευσης ,τους γονείς, και τους μαθητές του σχολείου σας για την προσπάθεια που καταβάλετε στη συλλογή για λάδι προς ενίσχυση του συσσιτίου του Ιερού Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου, δείχνοντας για μια ακόμη φορά το υψηλό αίσθημα αλληλεγγύης που έχετε.
Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να μεταφέρετε τις ευχαριστίες μας μαζί με τις ευχές μας για χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία στο διδακτικό προσωπικό του σχολείου σας στους γονείς και στους μαθητές σας.
Σας ευχόμαστε διά πρεσβειών της Παναγίας Μητέρα μας,να έχετε υγεία και χαρά στις οικογένειές σας και ευλογημένο το νέο έτος 2020.
Μετά θερμών ευχαριστιών
Ο Εφημέριος και Πρόεδρος του Φιλόπτωχου Ταμείου
Ελευθέριος Μίχος
Πρωτοπρεσβύτερος
