Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά στο 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου

Ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου από το Μητροπολίτη Αργολίδας Νεκτάριο.


Ο αγιασμός έγινε παρουσία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου, των καθηγητών και των μαθητών.


